خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

خرید شارژ همراه اول از بانک ملی


o مراقبت از کاربر به خرید شارژ همراه اول از بانک ملی واسطه وجود PIN براي ورود به برنامه
o عدم نياز خرید شارژ همراه اول از بانک ملی به بستر شبکه موبايل (Disconnected)
ویژگی خرید شارژ همراه اول از بانک ملی های محصول:
o استفاده از سه روش Digital sign، خرید شارژ همراه اول از بانک ملی Challenged-Based، Formula-Based در توليد رمز
3. جوايز بوسيله شرکت پست و با توجه به نشانی خرید شارژ همراه اول از بانک ملی مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی، توزيع می گردد.
مشترکین می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید 1، کد آهنگ مورد نظر خود را خرید شارژ همراه اول از بانک ملی وارد نموده و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمايند.
- جهت اطمینان از فعال بودن بسته می خرید شارژ همراه اول از بانک ملی توان عدد" 0 " را بصورت پیام کوتاه به شماره 8081 ارسال نمود .
مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای خرید شارژ همراه اول از بانک ملی جدید، سرویس آوای انتظار، برای تغییر آهنگ کلید 3 را انتخاب و سپس کد آهنگ را وارد و سپس کلید مربع را انتخاب نمایند.

ابتدا وارد سایت آوای انتظار (شده و از منوی " ثبت نام " برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می گردد .سپس وارد سایت آوای انتظار همراه اول شده و پس از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون 0 مثال :9123456789) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن خرید شارژ همراه اول از بانک ملی آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.

- نظر به اینکه در هر زمان تنها می توان از یک بسته استفاده نمود ، درخواست فعالسازی بسته خرید شارژ همراه اول از بانک ملی جدید باعث لغو بسته جاری (پس از24ساعت ) و پرداخت هزینه مجدد می گردد.
نکات خرید شارژ همراه اول از بانک ملی مهم:
o زيرسيستم احراز هويت Authentication: این بخش رابط خرید شارژ همراه اول از بانک ملی بين سامانه کاربري و سيستم رمز يکبار مصرف مي باشد، ازاينرو، مسووليت شناسايي کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه توليد اعداد تصادفي نيز توسط اين سيستم انجام مي شود. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود.
اين محصول براي کليه سازمان هايي که کاربران آن (شامل مشتريان و کارمندان) وابسته به استفاده از خدمات الکترونيک خرید شارژ همراه اول از بانک ملی می باشند، مناسب است. ازاينرو، سازمان هاي ذيل با توجه به سطح استفاده از خدمات الکترونيک، به عنوان بهره بردار معرفي مي گردند:
- درسیم کارت خرید شارژ همراه اول از بانک ملی های اعتباری ، باخرید بسته ، مبلغ بسته بلافاصله از اعتبار مشترک کسر می گردد.
جیرینگ سامانه‌ای نوین برای مدیریت امور مالی است که از آن می‌توان برای انتقال پول، خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت خرید شارژ همراه اول از بانک ملی قبوض، خرید و سایر امور مالی روزمره استفاده نمود.
مشترک گرامی خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
مشترکین به منظور خرید آهنگ می خرید شارژ همراه اول از بانک ملی توانند " کد آهنگ " مورد نظر را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمايند.
مشترکین درصورت عدم تمایل به استفاده از سرویس می توانند عدد"5" را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال خرید شارژ همراه اول از بانک ملی نمایند.

قابل ذکر است در صورت عدم مراجعه برای دريافت هر يک از جوايز، بعد خرید شارژ همراه اول از بانک ملی از 4 ماه، موضوع برنده شدن شما کن لم يکن تلقی می گردد.
o عدم نياز کاربر خرید شارژ همراه اول از بانک ملی به نصب برنامه بر روي رايانه

چرا کیف خرید شارژ همراه اول از بانک ملی پول همراه
o سازمان ها و شرکت هاي بزرگ که خرید شارژ همراه اول از بانک ملی مراکز آن در سطح کشور پراکنده مي باشد: براي دسترسي امن کاربران به اطلاعات فني در اقصا نقاط کشور.
این سیستم دارای پنج بخش خرید شارژ همراه اول از بانک ملی اصلی می باشد:
1- پیام کوتاه خرید شارژ همراه اول از بانک ملی (SMS)


گام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد . خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
آوایي دلنشین به مخاطب خود هدیه خرید شارژ همراه اول از بانک ملی نمائید

شرکت همراه اول به منظورجلب رضایت و ارج نهادن به خواسته مشترکین اقدام به ارائه سرویس GPRS نموده و تمهیداتی اتخاذ گردیده که ثبت نام GPRS از طریق اینترنت نیز انجام خرید شارژ همراه اول از بانک ملی گیرد. لذا متقاضیان می توانند پس از مطالعه شرایط ذیل، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و تنظیمات گوشی، اقدام نمایند.
گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره خرید شارژ همراه اول از بانک ملی تلفن در ليست برندگان طرح
مشترکین به منظور تغییرآهنگ سرویس آوای انتظار با استفاده از روشهای: پیام خرید شارژ همراه اول از بانک ملی کوتاه (SMS) ، تلفن گویا(IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول(می توانند تا سی روز پس از خرید بصورت رایگان نسبت به تغيير آهنگ خود اقدام نمایند.
از متداول ترين روش ها براي ارتقا سطح امنيت کاربران استفاده از "کلمه يکبار مصرف OTP"، مي باشد. براي اين منظور، دستگاه هاي جانبي متعددي مورد استفاده قرار گرفته است، وليکن بدليل اينکه تلفن همراه به عنوان خرید شارژ همراه اول از بانک ملی يک ابزار در دسترس براي کليه اقشار جامعه مي باشد. استفاده از آن، مزاياي کاربري بي بديلي را در اختيار کاربر قرار مي دهد. ازاين رو، در محصول تهيه شده توسط همراه اول و آزمايشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه شريف، استفاده از راهکار "کلمه عبور يکبار مصرف"، بر روي بستر سيم کارت به عنوان بستري کاملا امن در ارائه خدمات ارزش افزوده تحت تلفن همراه، اقدام شده است.
o زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز خرید شارژ همراه اول از بانک ملی در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس از خرید شارژ همراه اول از بانک ملی انجام ثبت نام نسبت به تنظيمات گوشی اقدام نمائيد.
مشترکین تلفن همراه می توانند جهت قطع سرویس از روشهای پیام کوتاه(SMS) . تلفن گویا (IVR) . سایت آوای انتظار خرید شارژ همراه اول از بانک ملی همراه اول اقدام نمایند. درصورت قطع سرویس، هزینه خریدآهنگ به مشترک اعاده نمی گردد.
3- خرید شارژ همراه اول از بانک ملی پرتال (Portal)

خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
در صورت بروز هر گونه خرید شارژ همراه اول از بانک ملی مشکل می توانيد با شماره 9990 تماس بگیرید .
ساعت اوج (peak) هشت صبح الی یازده شب ۸ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
سرويس کلمه خرید شارژ همراه اول از بانک ملی عبور يکبار مصرف – VASL Sim-Based OTP

استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده خرید شارژ همراه اول از بانک ملی در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
* خرید آهنگ خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
o کاهش مخاطره کاربر خرید شارژ همراه اول از بانک ملی با توجه به همراه داشتن تلفن همراه در اکثر اوقات
ساعت غیر اوج خرید شارژ همراه اول از بانک ملی (off peak) یازده شب الی هشت صبح ۲ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
2- تلفن خرید شارژ همراه اول از بانک ملی گویا( IVR)
این سامانه دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد، این ویژگی خرید شارژ همراه اول از بانک ملی ها عبارتند از:
1- پیام کوتاه خرید شارژ همراه اول از بانک ملی (SMS)
مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس خرید شارژ همراه اول از بانک ملی آوای انتظار، برای قطع سرویس کلید 5 را انتخاب نمایند.
لازم به توضیح است در این مرحله، سرویس برای متقاضیان استانهای:آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان ، البرز، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان دارای پوشش کامل بوده و استانهای ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، مرکزی، همدان، یزد در مراکز استانها و اکثر شهرهای استان قابل ارائه می باشد و در مرحله بعدی کل استان تحت پوشش قرار خرید شارژ همراه اول از بانک ملی خواهد گرفت.
o امنيت بسيار خرید شارژ همراه اول از بانک ملی بالا (مبتني بر سيم کارت)
مشترکین درصورت تمایل به تغییرآهنگ می توانند" کد آهنگ جدید" را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال خرید شارژ همراه اول از بانک ملی نمایند.
با فعالسازی سرویس GPRS دسترسی به پست الکترونیکی، سرویس پیام چند رسانه ای و مرورگر وب امکان پذیر می خرید شارژ همراه اول از بانک ملی گردد.
خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
مشترکین می توانند پس از ورود به سایت آوای انتظار (و وارد نمودن نام کاربری خرید شارژ همراه اول از بانک ملی و رمز عبور ، آهنگ جديد مورد نظر را انتخاب و دکمه خرید را کلیک نمایند.
2. در صورت عدم تحویل جايزه، قبل از اتمام مدت 4 خرید شارژ همراه اول از بانک ملی ماه از تاريخ قرعه کشی، می توانيد برای کسب اطلاعات به یکی از ادارات مشترکين تلفن همراه مستقر در مراکز استانها و شهرستانهای تابعه مراجعه فرمائيد .
سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از این خرید شارژ همراه اول از بانک ملی سرویس استفاده نماید.
o سهولت در استفاده با توجه به ارائه منو خرید شارژ همراه اول از بانک ملی در برنامه تحت سيم کارت
o زير سيستم مدیریت کاربران خرید شارژ همراه اول از بانک ملی Administration: این بخش وظیفه تعريف و به روز رساني وضعيت کاربر را دارد. بنابراين، نقطه شروع براي تعريف يک کاربر، براي استفاده از سرويس رمز يکبار مصرف اين زير سيستم مي باشد. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود.
1. خرید شارژ همراه اول از بانک ملی جوايز صرفاً به مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی، تحویل می گردد.
مشترک گرامی : خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
سپس پیامک تأیید فعال شدن بسته حاوی خرید شارژ همراه اول از بانک ملی تاریخ و زمان اعتبار برای مشترک ارسال خواهد شد.
برای مثال: ارسال کد خرید شارژ همراه اول از بانک ملی آهنگ "20069 " به شماره 8989
1- پیام کوتاه (SMS) خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
گام خرید شارژ همراه اول از بانک ملی های دريافت جوايز :
همراه اول بمنظور ارج نهادن به خواسته های مشترکین خود و جهت افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین اقدام به ارائه بسته آوا و نما نموده است . مشترکین با خرید این بسته به مبلغ 30.000 ریال خرید شارژ همراه اول از بانک ملی می توانند در مدت یک ماه اقدام به ارسال 100 عدد MMS نموده و از این سرویس با هزینه کمتری بهره مند گردند.
ارسال پیام کوتاه با متن عدد"1" به خرید شارژ همراه اول از بانک ملی شماره 8081
در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها خرید شارژ همراه اول از بانک ملی فعال می باشد، برای تماس گیرنده به جای بوق، آهنگ پخش می گردد.
o بانک ها: براي استفاده خرید شارژ همراه اول از بانک ملی مشتريان از خدمات بانکداري الکترونيک و بصورت امن.
2- تلفن گویا (IVR) خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
- خرید شارژ همراه اول از بانک ملی درسیم کارت های دایمی ، باخرید بسته ، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی (باکد 83)منظور می گردد .
شما می‌توانید توسط این سامانه عملیات مالی خود را در هر زمان و هر مکان که هستید، با اطمینان کامل و سریع انجام دهید. با این سرویس دیگر نیازی به حمل بیش خرید شارژ همراه اول از بانک ملی از حد پول در جیبتان ندارید.
خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
3. در زمان تحويل جوايز توسط خرید شارژ همراه اول از بانک ملی شرکت پست، در صورتی که ظاهر بسته بندی آسيب ديده باشد از تحويل آن جداً خودداری فرمائيد
همراه اول به منظور ارج نهادن به سلايق متنوع مشتركين سيم كارت هاي دايمي و اعتباري خود و پس از ارائه آزمايشي سرويس آواي انتظار در نمايشگاه ايران خرید شارژ همراه اول از بانک ملی تلكام 2010 ، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر سرویس آوای انتظار را ارائه نموده است.
o امکان استفاده همزمان براي چندين خرید شارژ همراه اول از بانک ملی سازمان
خرید شارژ همراه اول از بانک ملی

مشترکین با استفاده از یکی از روشهای پیام کوتاه (SMS) . خرید شارژ همراه اول از بانک ملی تلفن گویا (IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اول (می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه 5000 ریال) اقدام نمایند.
توجه خرید شارژ همراه اول از بانک ملی :
خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
با استفاده از سرویس GPRS مشترکین تلفن همراه می توانند بدون محدودیت و بصورت 24 ساعته به شبکه اینترنت متصل بوده و از طریق واسط قرار دادن گوشی تلفن همراه و یا (GPRS modem) از اینترنت همراه بر روی رایانه (PC یا Notebook) خود حتی در هنگام خرید شارژ همراه اول از بانک ملی سفر استفاده نمایند.
نکته ها: خرید شارژ همراه اول از بانک ملی
6. با برندگان جوايز خودرو و وجوه نقد خرید شارژ همراه اول از بانک ملی از طريق روابط عمومی شرکت تماس گرفته خواهد شد و جهت دريافت جوايز از ايشان دعوت به عمل آورده می شود .
جامع هدف محصول و یا مشتریان محصول اعم از بالقوه خرید شارژ همراه اول از بانک ملی و بالفعل:
4. کليه جوايز مذکور دارای گارانتی بوده لذا در صورت هرگونه ايراد و يا اشکال خرید شارژ همراه اول از بانک ملی می توانيد به نمايندگی های مجاز شرکت سامسونگ جهت بررسی و حل مشکل مراجعه فرمائيد .
o انعطاف پذيري زيرسيستم خرید شارژ همراه اول از بانک ملی ها بدليل ارائه وب-سرويس براي دسترسي توسط سامانه هاي مورد نظر سازمان.

o امکان به خرید شارژ همراه اول از بانک ملی روز رساني از راه دور OTA





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: